5

Wil jij meer leads, meer omzet en meer naamsbekendheid? Zorg dan dat je landingspagina’s geoptimaliseerd zijn.
Hierdoor word ook je lokale SEO steeds waardevoller en daardoor steeds populairder maar wat houdt lokale SEO nou precies in?
Stel je voor dat je met spoed op zoek bent naar een loodgieter die bereid is om midden in de nacht langs te komen om een gesprongen waterleiding te repareren. Je zult zeer waarschijnlijk zoeken op termen zoals: spoed loodgieter, 24 uur service loodgieter of noodsituatie loodgieter. De zoekmachine zal vervolgens zijn uiterste best doen om een bedrijf te vinden dat zich niet alleen identificeert als zijnde een loodgieter, maar ook als een loodgieter die daadwerkelijk 24 uur per dag beschikbaar is om deze noodsituatie te verhelpen. Als een loodgieter in jouw buurt aan deze eisen kan voldoen, maar dit niet kenbaar maakt aan de zoekmachine middels geoptimaliseerde landingspagina of goede lokale SEO, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat je dit bedrijf naar voren zult krijgen in de zoekresultaten. Geoptimaliseerde landingspagina’s kunnen je daarbij helpen