GEEF JE FACEBOOK VERHAAL EEN POSITIEVE TWIST

GEEF JE FACEBOOK VERHAAL EEN POSITIEVE TWIST

6. GEEF JE FACEBOOK VERHAAL EEN POSITIEVE TWIST Een positief prikkelende boodschap blijkt het best te werken. We vermoeden dat berichten die in elk geval níet neutraal geformuleerd worden sowieso meer opvallen en dus meer stopping power hebben. Op Facebook blijkt dat...
GEBRUIK HASHTAGS IN JE FACEBOOKPOST

GEBRUIK HASHTAGS IN JE FACEBOOKPOST

5. GEBRUIK HASHTAGS IN JE FACEBOOKPOST Hashtags in Facebook? Worden die wel gebruikt om interessante content mee te zoeken? Het duidelijke antwoord: ja! Door hashtags in je posts te verwerken, kun je iets meer interactie verwachten.
CREËER LANGE POSTS EN GA VOOR ÉCHTE INHOUD

CREËER LANGE POSTS EN GA VOOR ÉCHTE INHOUD

4. CREËER LANGE POSTS EN GA VOOR ÉCHTE INHOUD Facebook wil graag dat gebruikers zo lang mogelijk op het platform actief zijn. Met korte captions en links naar eigen webpagina’s maak je je daarom niet populair bij het platform. Lange Facebook-posts (>500 tekens)...
VOEG PASSENDE EMOJI’S TOE AAN JE POSTS

VOEG PASSENDE EMOJI’S TOE AAN JE POSTS

3. VOEG PASSENDE EMOJI’S TOE AAN JE POSTS Het lijkt soms wel hoe meer, hoe beter voor Facebook. Ook emoji’s blijken te helpen om je engagement-doelen te behalen. ‘Emoji passen niet bij ons bedrijf’ is geen argument. Natuurlijk matchen niet alle emoji met jouw bedrijf,...