Heb jij een klacht, meld het ons!

Klachtenprocedure

Een tevreden klant is belangrijk! Daarom is een goede service en hoge kwaliteit bij ons prioriteit 1!

ZazouTotaal geeft om zijn klanten en daarom gaan wij voor tevreden klanten. Ons streven is om jou snel en goed van dienst te zijn. Helaas kan het toch voorkomen dat onze diensteverlening niet geheel naar wens verloopt. Uiteraard horen wij dit dan graag van jou, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Wanneer jij toch een klacht hebt betreuren wij dit zeer. Laat dit ons dan gerust weten, zodat we samen naar de juiste oplossing kunnen kijken. Wij streven er altijd naar om de klacht zo goed mogelijk af te handelen. Jouw klacht kan bijvoorbeeld voor ons ook een reden zijn om te kijken of wij onze dienstverlening nog beter kunnen verbeteren.

Een klacht indienen

Wanneer je een klacht wilt indienen, dan kan dit op verschillende manieren. Bel ons, mail ons of stuur ons een brief. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de klacht te bespreken.

Stuur je brief naar:

ZaouTotaal webdesign & online marketing
De Hoefkens 1
5707 AZ Helmond

Per mail kun je de klacht insturen naar: info@zazoutotaal.nl

Of bel ons op: 0492-236 015

ODR-platform

Sinds 15 februari 2016 is het binnen de EU ook mogelijk je klacht te melden bij de ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr . Uiteraard kun je hier jouw klacht deponeren, maar we hopen dat je ons eerst de kans geeft om samen met jou naar een passende oplossing te kijken.